Středa 21. 10. 2020
ČJ – čtení:
1) Pusťte prosím dětem moje video, ve kterém spolu vyvodíme hlásku a písmeno P, p:
https://www.youtube.com/watch?v=w1HTJx4VCiA
2) ŽA str. 36 celá podle pokynů dole (kytička je jako domácí čtení)
3) Nastříhat a podepsat P, p (děti mají v oranžových deskách) a dát do desek.
4) ČÍST, ČÍST, ČÍST (písmena, slabiky…)
Další náměty na zapamatování písmene P:
- tvarujte z modelíny
- pište písmena do tácu vysypaného moukou či krupicí
- pomocí dlouhého provázku tvarujte P, p (i probraná písmena)
- hláska P nás probudí (říkejte dětem slova, pokud je ve slově P, dítě se „probudí“)
Matematika:
1) Trénink s čísly – pusťte prosím dětem moje video:
https://www.youtube.com/watch?v=Ay2HjSyPyhg
2) Velká matematika str. 34 a 35 podle pokynů
(Přesné pokyny můžete najít také zde:
Str. 34: https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-1-dil-strana-34/
Str. 35: https://www.matyskova-matematika.cz/matyskova-matematika-1-dil-strana-35/
ČJ – psaní:
1) Pusťte prosím dětem moje video k nácviku malé psacího „l“:
https://www.youtube.com/watch?v=Zu9oB08SjQk
2) Uvolnění kloubů, zápěstí, prstů.
3) Dbát na správné sezení a držení tužky.
4) Nácvik malého psacího „l“ na cvičný papír, tabulku,… = vysoká horní klička + malý spodní zátrh (vysoká vlaštovka + malá pipka).
5) Písanka str. 5 – první 3 řádky
PS: Pokud by nám nedovolili jít do školy od 2. 11., kromě točení videí bych se s dětmi rád viděl alespoň 1x týdně naživo přes aplikaci ZOOM. Kdo umíte, můžete si ji už nainstalovat (zoom.us). Ostatním pak pošlu odkaz a postup, přes který se připojíme. Určitě to spolu zvládneme.
Držme si palce, ať nás pustí do školy. ;-)